• Treniruotės ant irklenčių tik moterims

    FOCUS SUP FIT

    Trys čempionės pristato ypatingas treniruotes ant irklenčių. 🡳 🡳 🡳

    Skaityti daugiau
  • Čempioniškos treniruotės ant irklentės

    Focus SUP fit

    Irklenčių turai ir nuoma Vilniuje ir Kaune Tapk čempione kiekvieną dieną 🡳 🡳 🡳

    Skaityti daugiau
  • Treniruokis kaip čempionė

    Focus SUP fit

    Treniruotės ant vandens atpalaiduoja ir suteikia energijos 🡳🡳🡳

    Skaityti daugiau

Vasara viskas lengviau ir smagiau! Ypatingai sportas! Ir formos dailėja žaibišku greičiu, o veidrodyje taip gera stebėti malonius kūno pokyčius. Visi žinome, kad sporto salės ištuštėja, norisi daugiau laiko praleisti lauke, pasimėgauti grynu oru ir ant savo odos pajusti nors kruopelę vitamido D.

Dailiojo čiuožimo čempionė Rūta Krūmienė, lengvosios atletikos čempionė Jolanta Verseckaitė ir dziudo čempionė Viktorija Petrulienė kviečia į Focus SUP fit treniruotes atvirame ore (vasarą) ir baseine (šaltuoju metų laiku) ant irklenčių.

Kaina: Vienos treniruotė kaina 18 Eur. (Grupėms nuo 10 asmenų: 15 eur)

Prisijungus su savo irklente treniruotės kaina 8 Eur.

Jei niekada nesi bandęs plaukti irklente, tai nieko baisaus gausi du dalykus vienu metu: treniruotę ir pasiplaukiojimą irklente! Visiems pravesime instruktažą, kaip reikia teisingai elgtis ant irklentės.

Saugumas: Visiems norintiems suteiksime gelbėjimosi liemenes.

FOCUS FIT – tai treniruotė, kuri privers dirbti visus kūno raumenis! Sportuosite viduryje ežero ant irklentės!

Eiga: 

Ant kranto trumpa instrukcija, kaip reikia elgtis su irklentėmis, tuomet lengvas prasiplaukimas, draugystės su irklente užmezgimas ir apšilimas.

Treniruotė prasidės visiems suplaukus į pačią šauniausią ežero vietą – jo vidurį! Treniruotės krūvis yra adaptuojamas pagal kiekvieno iš jūsų fizinį pasiruošimą, todėl, atsižvelgiant į tai kaip jums sekasi, pritaikomi pratimai. FOCUS SUP FIT atliksime funkcinius pratimus, tačiau darydami visą treniruotę ant irklenčių įjungsime giliuosius raumenis, todėl gausime du viename – funkcinę ir balancinę treniruotes vienu metu! Prisijunk, bus smagu  🙂

Po pratimų dar būtinai pasimėgausime nuostabiais vaizdais ir pasiplaukiosime ant irklenčių savo malonumui.

Trukmė: 45-60 min 🙂

Susitinkame Žaliųjų ežerų pagrindiniame paplūdimyje. 

Laikas: 20:00

Pabaiga: apie 21:30irklenciu treniruote

Trenerė Viktorija PetrulienėTreniruočių vasarą trenerė Viktorija Petrulienė: “Esu Jolantos Verseckaitės sporto studijos trenerė. Nuo sporto esu neatsiejama visą savo gyvenimą ir tuo tik mėgaujuosi – tai suteikia man energijos, geros nuotaikos ir puikią savijautą, o smagiausia yra tai, kad visą savo energiją ir puikią nuotaiką su malonumu perduodu kitiems. 16 metų profesionaliai užsiėmiau dziudo sportu, esu daugkartinė Lietuvos čempionė, Lietuvos rinktinės narė, taip pat tarptautinių turnyrų nugalėtoja ir prizininkė. Baigus profesionalią dziudo karjerą sportas iš mano gyvenimo nedingo. Pradėjau bėgioti, vesti grupinius užsiėmimus ir asmenines treniruotes. Sportas man – tai laikas sau, puiki savijauta ir geros nuotaikos užtaisas.“

Kalorijos: Dega maloniai, tačiau joms pačioms labai skausmingai! Visos treniruotės metu sudeginsite iki 700 kcal, tačiau sportuojant, gali būti, kad to net nejusite. Neįprasta aplinka sportui, nestabilumas ant irklentės, vanduo ir gaivus miško oras suteiks tokių pojūčių, kad sportas bus tik kaip pridėtinė vertė prie tokio malonumo!

Registracija: Dėl riboto vietų skaičiaus, labai prašome visas norinčias užsiregistruoti telefonu: 861150066. Jeigu norite įsigyti keturių kartų abonementą, rašykite el. paštu: info@sup-board.lt

Apranga: Lengva sportinė. Atsižvelkite į oro sąlygas, jei vakaras šaltesnis pasirūpinkite šiltesne apranga, kurią galėtumėte nusiimti, jei sportuodmi vis dėl to sušilsite. Jeigu vakaras šita – siūlome apsirengti maudymosi kostiumėlius, po sporto ir pasiplaukiojimo galėsite išsimaudyti ir paplaukioti. Apavas – lengvi batukai, basutės, o geriausia – basos kojos. Nepamirškite pasiimti rankšluosčio ir šiltesnių drabužių, kad kelionė namo nebūtų vėsi.

Jei įkrisiu: Krenta tik 10% žmonių ir dažniausiai tie, kurie mėgsta pervertinti savo jėgas bei pamiršta saugumo nurodymus. Jeigu jaučiate, kad praradote pusiausvyrą, geriau klaupkitės ir atsistokite iš naujo, kai vėl pajusite, kad atradote balansą.