Vasara viskas lengviau ir smagiau! Ypatingai sportas! Ir formos dailėja žaibišku greičiu, o veidrodyje taip gera stebėti malonius kūno pokyčius. Visi žinome, kad sporto salės ištuštėja, norisi daugiau laiko praleisti lauke, pasimėgauti grynu oru ir ant savo odos pajusti nors kruopelę vitamido D.

Kviečiame į pačias smagiausias ir efektyviausias treniruotes gryname ore ant irklenčių – FOCUS FIT, TIK MOTERIMS su Jolantos Verseckaitės sporto studijos trenere VIKTORIJA PETRULIENE!

Treniruotės, kurių metu:

  • Būnate gryname ore;
  • Pramogaujate;
  • Atliekate pratimus ir dailinate savo kūno linijas;
  • Laiką leidžiate tik merginų kompanijoje!

FOCUS FIT – tai treniruotė, kurioje suderintas sportas sausumoje ir ant vandens. Pirmas 20 minučių ant kranto atliksite įvairius apšilimo pratimus. Teks pašokinėti, atlikti tempimo pratimus  ir plačiau pramerkti akis, suaktyvinti širdies ritmą ir pasiruošti intensyviam irklavimui ant irklentės. Atlikus visus pratimus sausumoje – imsite irklentes ir pasiruošite pajusti, ką reiškia priversti dirbti visus kūno raumenis! Irkluojant dirba visas core raumenynas, nugaros ir rankų raumenys. Be to reikia išlaikyti pusiausvyrą, todėl kojos tikrai nesiilsės ir jausite, kaip dirba vidiniai viso kūno raumenys.

Viktorija Petrulienė

Viktorija Petrulienė

Viktorija Petrulienė: “Esu Jolantos Verseckaitės sporto studijos trenerė. Nuo sporto esu neatsiejama visą savo gyvenimą ir tuo tik mėgaujuosi – tai suteikia man energijos, geros nuotaikos ir puikią savijautą, o smagiausia yra tai, kad visą savo energiją ir puikią nuotaiką su malonumu perduodu kitiems. 16 metų profesionaliai užsiėmiau dziudo sportu, esu daugkartinė Lietuvos čempionė, Lietuvos rinktinės narė, taip pat tarptautinių turnyrų nugalėtoja ir prizininkė. Baigus profesionalią dziudo karjerą sportas iš mano gyvenimo nedingo. Pradėjau bėgioti, vesti grupinius užsiėmimus ir asmenines treniruotes. Sportas man – tai laikas sau, puiki savijauta ir geros nuotaikos užtaisas.“

IMG_9266

Kalorijos: Dega maloniai, tačiau joms pačioms labai skausmingai! Vien ant irklentės internsyvus irklavimas sudegina 200-300 kalorijų, o pratimai sausumoje dar tiek pat. Todėl visos treniruotės metu sudeginsite iki 600 kcal, tačiau sportuojant, gali būti, kad to net nejusite. Neįprasta aplinka, nestabilumas ant irklentės, upės srovė ir ryto gaiva suteiks tokių pojūčių, kad sportas bus tik kaip pridėtinė vertė prie tokio malonumo!

Kaina: Vienos treniruotė kaina 15 Eur. Visa trukmė su pervežimais apie 1,5 val. Perkant 4 kartų abonimentą mokėsite 52 Eur. Sutaupysite 12 Eurų, be to po kelių kartų bus lengviau išsilaikyti ant irklentės, todėl trenerė labiau pažengusiems skirs sudėtingesnę programą, papildomų pratimų irkluojant, tiek rankom, tiek kojom. Pritūpimai, irklo iškėlimai ir kiti triukai, kurių pirmą kartą neįkritus į upę gali ir nepavykti atlikti.

Laikas: 6:30 (prieš dienos darbus puiki mankšta ir geros nuotaikos užkrova!).

Dienos: Antradienis ir ketvirtadienis

Registracija: Dėl riboto vietų skaičiaus, labai prašome visas norinčias užsiregistruoti telefonu: (+370) 611 500 66. Jeigu norite įsigyti keturių kartų abonementą, rašykite el. paštu: info@sup-board.lt

Apranga: Lengva sportinė. Atsižvelkite į oro sąlygas, jei rytas šaltesnis pasirūpinkite šiltesne apranga, kurią galėtumėte nusiimti, kai treniruotė persikels ant irklenčių. Apavas – lengvi batukai, basutės arba basos kojos. Nepamirškite pasiimti papildomo komplekto rūbų, nors ir maža, bet tikimybė įkristi – yra!

Jei įkrisiu: Krenta tik 10% žmonių ir dažniausiai tie, kurie mėgsta pervertinti savo jėgas bei pamiršta saugumo nurodymus. Jeigu jaučiate, kad praradote pusiausvyra, geriau klaupkitės ir atsistokite iš naujo, kai vėl pajusite, kad atradote balansą.

Viktorija Petrulienė

Viktorija Petrulienė