Irklenčių turas 6:30 Kaune

susisiekime 😉

Susitikimo laikas: 6:30

Susitikimo vieta:  Kauno amfiteatro viršuje

Maršrutas: Panemunės tiltas – Vytauto bažnyčia

Pabaiga: apie 8:30

Kaina: 15 eur / asm.

Nuolaidos: perkant 3 plaukimų abonimentą pritaikome nuolaidą

Eiga: Susirenkame Kauno amfiteatro viršuje, sėdame į mūsų automobilį, transportuojame iki starto vietos netoli Panemunės tilto. Ten suteikiame gelbėjimo liemenes, pasaitėlį, irklentę ir irklą. Pravedame irklavimo technikos ir saugos instruktažą. Patikriname kaip Jums sekasi, padarome kelias nuotraukas atminimui. Plaukiate grupėje apie 1 – 1,5 val., susitinkame maršruto pabaigoje, prie Vytauto bažnyčios.

Rekomenduojame pasiimti: rūbai pagal oro temperatūrą. Nepamirškite, kad dėvėsite gelbėjimo liemenę, kuri šildys papildomai. Galite avėti tik lengvą apavą (basutės, kroksai, paplūdimio šlepetės).

Kuo šis irklenčių turas skiriasi nuo kitų

Mes dažnai piktnaudžiaujame blogais dalykais: alkoholis, cigaretės, valandos sėdint prie kompiuterio. Kodėl gi nors kartą nepapiktnaudžiavus gerais?

Ar kada sedėjote gerdama kavą terasoje ir stebėjote kaip tik saulei patekėjus pamažu bunda miestas? Turbūt taip. Ar kada jautėte ryto rasos lašus švelniai drekinančius žolės kutenamas pėdas? Greičiausiai – taip. O ar nors kartelį plaukėte Savo Miesto upe? Ar bėgote tekina į darbą, o laiku atsisėdusi prie savo darbo stalo jautėte kaip greitai plaka širdis o pamažu rimstantis kvėpavimas vedina Jūsų protą? Taip?

O jei viską patirtumėte kartu – juk tai skamba, kaip puikaus ryto pradžia? Kviečiame dalyvauti išskirtinėse, stilingose ryto mankštose SUP’inant rytmečio Vilnių.

Nauda kūno branduoliui

Irklentės ypač naudingos kūno branduoliui lavinti – skirtingu metu įdarbinamas beveik kiekvienas kūno raumuo. Svarbus mankštos aspektas – balansas. Jūsų kojos nepaliaujamai dirbs išlaikant pusiausvyrą. Be to, irkluojant darbuositės rankomis, nugaros raumenimis, pečių raumenimis. Nugaros branduolio raumenimis (core back muscles) ir pilvo raumenys padės išlaikyti pusiausvyrą ant lentos.

Puiki fizinė būklė

Kadangi naudojamas beveik kiekvienas kūno raumuo, SUP’inimas – puikus CrossTraining metodas. Ši treniruočių rūšis nukreipta į silpniausias kūno vietas. Plaukimas irklente – tai aerobikos ir jėgos pratimų mišinys.

Nauda sveikatai

SUP’inimas ženkliai pagerina širdies darbą. Kaip ir kiekviena puiki mankšta, SUP’o irklavimas sumažina infarkto ar insulto riziką. Judėdami irklente sudeginate daug kalorijų. Tai gali padėti atsikratyti viršsvorio. Tai puikus būdas išsivaduoti nuo streso. Stresas kenkia Jūsų kūnui ne menkiau nei prastas maistas.

 

Gintarė Gurevičiūtė

Gintarė Gurevičiūtė

Esu ne kartą mačiusi jūroje irklentėmis plaukiojančius žmones – man tai pasirodė be galo romantiška. Iš tiesų, vos tik atsistojus ant lentos ir pradėjus plaukti upe apima neapsakoma ramybė. Sunku net patikėti, kad būnant miesto centre galima taip lengvai ir greitai pabėgti nuo viso šurmulio ir iš proto varančio tempo.