Pristatome naują, visame pasaulyje sparčiai populiarėjančią sporto rūšį – jogą ant irklenčių!

Laikas: kiekvieną trečiadienį (jei oras labai netrukdo, tai reiškia: ne uraganas, liūtis ir nežaibuoja) 18:30

Vieta: Žalieji ežerai, o tiksliau jų vidurys

Eiga: Renkamės „Forum palace“ apatinėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Vežame iki Žaliųjų ežerų, po treniruotės parvežame iki pradinės vietos.

Kaina: žmogui 15 €

Kodėl verta rinktis šias treniruotes?

  • Jogą miksuosime su Pilates. Kodėl? Pilates pratimai tinka visiems žmonėms, nežiūrint amžiaus ar fizinio pasirengimo. Pilates padės kūnui tapti stipresniu, o grakštesnes kūno linijas pamatysite jau po kelių savaičių. Pilates padės atsikratyti nugaros, pečių juostos ar sprando skausmų. Dauguma šio metodo pratimų yra skirta pilvo raumenims, o ypač – jo vidiniam raumenų sluoksniui stiprinti, todėl lankydami Pilates treniruotes netruksite turėti gražų ir plokščią pilvą. Be to, stiprūs pilvo raumenys ne tik grožis, bet ir geresnis kūno balansas bei koordinacija. Užsiėmimų metu tinkamai kvėpuojant jogos pratimai (asanos) derinami su atsipalaidavimu.  Švelnūs tempimo, sukimo, lenkimo judesiai suteikia sąnariams ir raumenims lankstumo, masažuoja vidaus organus, suaktyvina kraujo apytaką. Atliekant asanas ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.
  • Kadangi būnant ant irklentės tenka išlaikyti pusiausvyrą, dirba visai kiti kūno raumenys, kurie ne visada yra išjudinami stabiliai stovint ant žemės. Taip, gali būti, kad net ir patyrusiam jogui ant irklentės atlikti pratimus bus sunkiau, tačiau tikrai įdomiau.
  • Ypatingai vasarą, sporto salėse jaučiamas tvankumas ir nosiai ne visai malonūs kvapai. Sportuojant ežero viduryje ant irklenčių gaivus ir tyras oras – garantuotas. Juolab pabėgsime iš užteršto ir dulkėse paskendusio miesto!
  • Nesumokėtos sąskaitos, cypiančios stabdžių kaladėlės, degantys projektai darbe ir kitos nuolatinės stresą keliančios mintys galvoje išnyks kaip rūkas! Jums reikės susikoncentruoti į savo pusiausvyrą, atliekamus pratimus ir gamtos grožį. Tiesiog blogoms mintims neliks vietos! Minčių atnaujinimas garantuotas!
  • Joga ant irklentės suteikia naujų patirčių. Įsivaizduokit, esate kažkur ežero viduryje, aplink tyvuliuoja vanduo, vėjui papūtus ošia miškai, dangumi karts nuo karto prasklendžia paukščiai, čiulbėjimas sklinda iš pievų, o vanduo tarsi šiuolaikinės muzikos kūrėjas tuos garsus absorbuoja ir it aidas atkartoja prislopindamas tonacijas.

Pamirškit keturias salės sienas ir raminančios muzikos kompaktinį diską! Gamtoje viskas tikra! Kviečiame kartu tai patirti…

Jogos-Pilates trenerė: Agnė Stankevičiūtė

Sportuoja nuo pat vaikystės. Daugiau nei 20 metų sportas ir šokis yra neatsiejama jos gyvenimo dalis. Ilgą laiką Agnė šoko šiuolaikinius-moderniuosius šokius šokių grupėje „Gama“. Vėliau draugystę su šokiu tęsė Vilniaus Universiteto Kinetiniame teatre. Agnė nuolatos tobulina savo įgūdžius ir tam pasitelkia ne tik savo mėgstamas jogos bei Pilates treniruotes, bet ir plaukiojimą, slidinėjimą, išbandymus orientacinėse varžybose, kopimą į kalnus turistiniuose žygiuose, bėgimą maratonuose, o dabar ir irklenčių jogą-pilates! Be judėjimo Agnė neįsivaizduoja savo gyvenimo!

„Pirmą kartą išbandžiusi Pilates bei Jogos pratimus ant irklentės, iškart supratau, kad tai – tobula harmonija, netgi primenanti meditaciją. Nestabili platforma – irklentė – padeda susikoncentruoti į savo kūną ir atliekamus pratimus bei išvaikyti visas pašalines mintis, ką yra gan sunku padaryti tiesiog įprastai sportuojant ant kilimėlio salėje. Tokiu būdu mankšta ant irklentės dvigubai geriau: veikia tiek kūną, tiek dvasinę būseną. Labai kviečiu visus neturinčius vandens baimės išbandyti savo jėgas ant irklentės,  o bijančius vandens – ištrūkti iš komforto zonos ir nugalėti šią baimę! Pojūčiai ir rezultatai jus nustebins!“